Vårdcentralen..

Hej, nu har jag vart på vårdcentralen och kom just hem för jag pallade inte att dra till skolan. 
Det gick ju sådär, först så kollade dom i halsen och vi pratade en stund. Jag fick ta en sockerprov sak i fingret och ett urinprov. Det va normala värden så det kom en till läkare och vi snackade och hon kolla också i halsen på mig, jag fick då ta et blodprov i armen. Haha jag får panik av det, men det gick bra satt med mobilen så märkte inte så mycket faktiskt. 
 
Uch.. Jag kommer inte att kunna bli läkare iallafall,.
 
Jag var där i en timma, så jag kom hem ca 10, när jag kom hem så lagade jag mat. Det fick bli falukorv med majs och tomat i en sås som jag gjorde, och makaroner. 
 
Jag ska till stallet sen och rida, är sååå sugen på att rida så ska göra det. 
 
Kram Cornelia :D 


ª M O A

Hej sötis, vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-01-30 // 11:54:55

Superfina bilder =) Fuxar är så fina!

2013-01-31 // 15:38:16

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback