Presentation - Felicia

Hejsan! Mitt namn är Felicia och jag är en liten sprallig tjej på 12 år. Jag bor i Skåne med min familj och mina djur. Jag har ridit i hela mitt liv och brinner verkligen för ridningen. Just nu har jag 2 hästar en egen och en som jag lånar. Jag har även 2 kaniner som heter Pixxi och Baloo. 
 
Polly är en busig liten b-ponny på 12 år. Henne har jag haft i snart 3 år. Polly älskar att hoppa & bjuder på hinderna. Tillsammans tävlar vi just nu upp till LB(80) regionalt. Hon är alltid pigg & älskar att galoppera snabbt. Polly är en stjärna & ställer upp i alla lägen. 

Fenomen "Fanny" är ett sto född 1994. Henne har jag haft i 2 veckor nu. Fanny älskar att hoppa & bjuder på hindena. Jag har bara hoppat henne en gång innan men vi ska känna på och tävla snart. Annars har hon
hoppat LB med Mathilda. Hon är alltid pigg och gillar att springa snabbt!        
 
Jag hoppas ni stannar kvar & läser om mina & cornelias utvecklingar med hästarna! :D
Polly:
 
Fenomen:
Jag:
/Felicia
 



Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback