Presentation ~ Cornelia

Hej, jag är en tjej på 14, snart 15 år. Jag har en häst, som heter Druivensteins Mary Lou men jag kallar henne för Mally. 
 
Jag och Mally har inte varit på någon ''stor'' tävling än, bara på några små tävlingar. Mally är 6 år, hon fyller 7 till sommaren. Jag fick henne för ett halvårsen, i slutet utav juni. 
Jag och Mally vill komma upp i lite högre klasser inom hoppningen, hon är super duktig på att hoppa och hon älskar det. 
 
Jag bor och går i skola i Uddevalla, jag går i 8:an
Efter skolan brukar jag träffa kompisar och rida min super häst. (Y)  Jag har även en hund , han heter Hugo och blir 4 år till våren :)
 
Det kommer mer och intresantare inägg senare, / kram Cornelia 

 


ª Hihi

ÄNTLIGEN en bild där du visar magen <3

2013-02-14 // 00:19:52

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback