Ponnysarna idag!

Hej! :D
Ja, jag kör på det första riktiga inlägget nu så häng med bara! Iaf tänkte skriva om hur jag red ponnysarna idag, igentligen skulle jag har skrivit innan hur dom skulle ridas men hela det inlägget försvann så jag strunta i det, haha. Så skriver om hur det gick nu istället. 
Fanny, blev riden i ridhuset & fick ta det lite lungare idag för hon blev trimmad av mamma igår. Travade först fram lungt och sedan så galopperade jag också i ett lugnt tempo. Det blev lite svårt för mig i det varvet där hon är väldigt stel så fick kämpa lite. Haha! Annars gick det jätte bra! :)
Polly, trimmades i ridhuset & fick ridas lite mer ordentligt för hon vilade igår. Började att trava fram lite lugnt i båda varven så hon skulle bli lite mjukare i sidorna. Efter hand fattade jag galopp & gick in på volter och galopperade runt hela fyrkanten. Det gick faktiskt jätte bra och sökte sig bra neråt även fast jag hade gummisnodd. 
Jag hoppas ni tyckte det var kul att läsa såna här inlägg & jag hoppas ni vill ha mer av dom! :D Vi hörs senare! /Felicia 



Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback