Mally

Idag så slutade jag 20 i 1, så jag tog bussen hem och va hemma runt 1. 
Jag bytte om och åt lite mat sen så körde mamma mig till stallet, jag va där klockan 2. Jag tog in mally, brodda, borsta och lindade hennes ben med orangea benlindor.
Mamma kom och skulle fota oss så jag tog på henne orange grimma och grimskaft. 
Vi gick ut i paddocken och busade lite, och tig några fina kort.
 
Sedan sadlade och tränsade jag henne, gick ut i paddocken och red lite. 
Mamma tog kort då med, men åkte hem efter ca en kvart... Då Mally inte hade börjat "gå fint" än.
Men men, det blev ganska bra kort ändå.
Jag fortsatte att rida ca 30 minuter till efter hon hade dratt.
 
Bilder kommer imorgon då jag inte har lagt över bilderna tilm datan än, men det gör jag imorgon! :) 
 
Mally gick super i slutet, riktigt fin och mjuk i munnen.  My star! <3
 
Aja nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik. 
/Cornelia!



Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback