Hejsan!

Idag har jag vart väldigt trött så jag har inte ridit idag, men även för att jag tycker att hon skulle få vila idag. Jag ska rida imornoch jag red även igår.

Idag så började vi skolan 8, vi hade några lektioner..
Klockan kvart över 12 tog Alma och jag bussen in till stan och åt på macdonnalds, vi skulle till ungdomsmotagningen kvart över 1 så vi gick sedan dit.
Dom pratade om massa olika saker, vi var klara ca 3 då vi gick och åt sushi!
Min första gång, jag tyckte att det kändes ganska äckligt men det smakade inte så dåligt iallafall...

Vi tog sedan bussen runt i uddevalla i en timma, hon skulle lämna en laddare till en kompis.
Jag åkte sedan in till stan igen, jag va där halv 5.
Då träffade jag mange :D
Jag tog bussen hem vid 6, åkte till stallet och fixade mat och mocka hos Mally.
Jag myste en stund med henne och kom just hem.

Har inte gjort något speciellt idag, men imorgon så ska mamma fota mig och Mally så det kommer bilder och sånt imorgon.

Kram Cornelia :)




Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback