Heej!

Hej!
Ledsen för att jag inte uppdaterade igår , men det blev lite jobbigt på kvällen så hann inte med att blogga. Så jag gör det nu istället.

Som sagt trimmade jag båda hästarna igår. Polly var faktiskt jätte fin under hela passet. Hon lyssnade faktiskt jätte bra och så. Fanny var pigg och väldigt stel i galoppen , men körde lite galopp ombyten & det gick super.

Idag har jag inte riktigt bestämt hur jag ska rida , det beror på om mamma ska rida någon av dom. Vi får helt enkelt se hur det blir. Ja vi hörs senare!

Kram Felicia :)



Fin blogg! :) allt bra? ((:

kolla gärna min blogg och läggen en kommentar! fortsätt gärna kolla min resa mot toppen med hästarna! :)

kraaam!

2013-02-04 // 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback