Tävlingshelg!

Har haft fullt upp hela helgen! Det har varit en riktig tävlingshelg därav har jag inte bloggat! :) 
 
I lördags så tävlade jag i Skabersjö och Polly var jätte fin i båda klasserna och blev nolla! Hoppade först en lokal LC (70) och hon var först lite för lugn men sedan fick jag upp tempot lite. Frös så himla mycket efter om mina tår.. Trodde jag skulle spricka så ont det gjorde! Efter det hoppade jag en regional LB där Polly var jätte fin och gick nolla ännu en gång! Tyvärr räkte tiden inte till någon placering! Men var ändå jätte nöjd!
 
Hoppade dagen efter också med då var det på hemmaplan. Sveland cup heter själva tävlingen/cupen. Det gick bra förutom att vi fick ett stopp för jag inte var lika mycket på det hindert! Men hon har varit jätte fin under rundorna och jag hoppas detta året kommer bli ett bra tävlingsår! 
 
Det får bli mer bloggning från mig imorgon för har inte hunnit idag tyvärr. Kanske lägger in ett litet kort inlägg snart om hur hästarna blev ridna idag! Ska visa Cornelia idag om hur man lägger in video inlägg så kanske får ni ett videoinlägg på hur hon red idag! Ni får ha det bra!
 
Vi hörs/Felicia



Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback