Sho!

Hejsan, jag har nu håltimma... Jag är så jävla trött asså, trött och törstig hela tiden. Jag har även fortfarande svårt att svälja, så har inte kunnat få i mig något än. Druckit lite vatten bara, men får la hoppas på att skiten går över snart.

Igår red jag då, mamma var med och filma. Hon va hyfsat bra i början, men när mamma kom blev hon lite stressad osv... Det var hon redan innan eftersom att det va en annan häst i paddocken och då kan hon inte alltid koncentera sig.

Så jag sa till mamma att åka igen så red jag ut i typ 20 minuter, tog en jätte lång galopp så hon fick sträcka ut ordentligt. Travade sen av och sen hoppa av och ledde henne hem.

Idag efter skolan så ska jag och emelie åka till torp och shoppa lite, inte för att jag behöver nått men tror att jag hittar nått kul :D

Aja skriver sen/ Cornelia




Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback