HEllu!§

Idag så red jag då, jag red bara i paddocken för det ja så himmla halt ute. Hon var hur duktig som helst! 
Riktigt fin börjar hon att bli, jag ska fråga någon om inte den vill följa me till stallet i helgen och filma och ta lite kort så får ni se. Min fina ponny <3
 
Min mobil har vart helt pajj sen klockan 11 idag i skolan :( Det har vart helt vit, det hände en annan gång med, så det va bara att vänte tills den skulle ladda ur. Jag hade 72% då, den laddade ur runt 10 för en stund sen då. Men jag har laddat den nu och den funkar som vanligt. Konstig mobil asså...
 
Jag har känt mig död i några veckor nu, vet inte vad det är med mig... Helt nere och depp.
Usch, har knappt orken att dra till stan/vänner. 
 
Har ju vart sjuk ett tag så det kanske håller i sig. 
 
Nu ska jag se klart på min film, '' So Undercover'' heter den, det värkar bra än så länge iallafall! 
 
Vi hörs / cornelia :D



Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback