Hej!

Jag åkte till skolan idag, sen hade vi prov på morgonen. Gick sådär :/ 
Sen så gick jag till vårdcentalen igen för en läkare till skulle kolla i min hals.
Jag tog några prover IGEN, det gjorde svin ont. Dom tog nån sak i halsen på mig, haha har fortfarande ont :/
Jag har inte fått reda på va det är än men jag hoppas att dom ringer på fredag igen! Jag gick sen tillbaka till skolan och hade ett till prov, gick bra faktiskt. Vi slutade 12, så jag gick hem till hampus. Vi spelade och snacka :)
 
Jag red inte idag för vi har ett till prov imorn. :o
Jag har vart i stallet och hälsat på ponnyn bara idag, sen råkade jag somna när jag plugga... Haha sov i 3 timmar. Bortslösad tid men jaja.
Vi hörs, jag ska rida imorgon så det kommer ett roligare inlägg då :D
Kram Cornelia!
 


Hej! Gå gärna med i min bloppisgrupp på Facebook där vi köper, säljer och byter hästgrejer med varandra! Den är alltså BARA till för hästgrejer! :)

http://www.facebook.com/groups/525319930823237/

Kram!

2013-02-06 // 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback