Chill helg!

Hej! 
Jag har inte hunnit blogga faktiskt :(  
 
I fredags kom jag hen efter skolan och åt, sen åkte jag direkt till stallet och bara mocka och fixa mat osv... Sen åkte jag hem igen, sminkade mig och bytte kläder. Mamma köre mig till kampenhof så jag var där 6 och skulle träffa några kompisar. Vi tog bussen till kurveröd halv 7, sedan så körde en killes mamma oss till skogslyckan så va vi där osv... Vi bara chilla, lyssna på musik typ :)
 
Lördagens morgon så släppte vi ut hästarna, och åkte hem och sminka och dushade mig. Sedan åkte vi till lysekil, min farmor fylde 80 år!  Vi ha där tills typ kvart i 7, åkte hem och tog in hästarna och mocka osv.. 
 
Jag kom hem, kollade på melodifestifavalen, omg jag älskar sean banan <3 
Han är så snygg ju :o 
 
Efter det så drog jag till ett random ställe i stan, vet inte precis vart det ligger men aaa. Och idag har vi släppt ut hästarna. Jag har inte direkt vart hemma ett skit denne helgen. 
 
Idag så tror jag att jag stanar hemma hela dagen + rider. Men vi får se, jag kanske åker till torp. :D
 
/Cornelia !



Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback