Polly är duktig!

Hej!
Kom precis ut ur duschen & sitter just nu och kollar på tv. Tränade ju med Polly idag så tänkte ta & berätta om hur det gick.

Vi började först med att rida på kavaletti bommar i en båge i båda varven. Efter det så red vi på 2 bommar vid medellingen där vi skulle galoppera över en bom sen sakta av till skritt i mitten och hästarna fick inte lov att slänga sig åt alla håll utan dom skulle vara racka. Det gick väl mindre bra med mig & Polly haha, men till sist funkade det.

Polly tyckte jag var jätte fin när vid hoppade och hon var pigg som vanligt. Hon blev super fin i slutet så är väldigt nöjd över henne!

I morgon blir det jag som ska rida båda dock ska inte Polly ridas så ordentligt men jag ska trimma Polly lite. Vi hörs senare i morgon!

Kram Felicia!



ª Kajsa

Nu har vi "veckans blogg" bloggen, delta gärna, enkla regler!

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/january/vinnarna-av-dagens-blogg-veckans-blogg.html#comment

2013-01-24 // 21:50:04

Tack så mycket :)
Idag har jag jobbat, träffat en vän och myst med min fina pojkvän :) Vad har du själv gjort?

2013-01-25 // 00:01:34

Sv; Jag mår finfint, och du? :D

2013-01-25 // 16:18:22

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback