Mina stjärnor!

Hejsan!
Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Hoppade på en klubbtävling hemma på stallet idag, så har inte haft så mycket möjlighet att blogga då.

Det gick super bra! Polly gjorde två super fina rundor & kom nolla i båda två så henne är jag super nöjd med! Fanny blev nolla i första klassen & var super fin, i andra så hade jag lite dåligt tempo så det blev ett stopp och ett ner, men är jätte nöjd eftersom det var första gången.

Sitter just nu i bilen påväg hem från Malmö med pappa. Vi köpte med oss en hårddisk hem så jag inte kraschar hela datorn med bilder haha ;). Efter det ska vi hem till farmor & farfar och äta där för farfar fyller snart år. Tänkte se om jag kunde lägga in ett videoinlägg då, skulle inte det passa bra? :D ni får ha det bra & glöm inte ponnyakuten ikväll!

Kram Felicia :)



ª Kajsa

Nu är VECKANS BLOGG AVGJORD!
Gå in och kolla om du vann och glöm absolut inte att anmäla dig till den nya omgången!

2013-01-27 // 20:12:16

sv; njaa, längtar mest till helg igen! ;)

2013-01-28 // 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback