Raspat tänderna

Hej!
Har precis pluggat färdigt och tänkte lägga in ett litet inlägg innan jag ska duscha. Idag så har jag varit i skolan och sen nere på stallet. Polly fick ridas ut idag och det var väldigt hårt så jag fick rida i gräset. Sen så raspade de hennes tänder. Hon fick en lugnade spruta så hon var helt slut sedan, min lilla sötis. Jag fick också ett galler i huvudet och det kan jag säga att det gjorde ont. Jag stog vid storms boxdörr och kollade, så hade mamma inte fått i gallret helt där uppe så det ramlade ner rakt på mig. Så nu har jag väldigt ont i huvudet. I morgon så ska Fanny hopptränas och Polly trimmas antagligen! Nä nu måste jag duscha!

Vi hörs/felicia




Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback