Kommer tillbaka!

Hej! 
Vi kommer tillbaka igen och fortsätter med bloggningen som vanligt. Cornelia skriver ett inlägg antingen idag eller i morgon , vet inte om hon vill skriva om det som hänt men vi får väl se hur det blir. 
 
Söndag idag och jag har inte gjort så mycket mer än varit på stallet och ridit. Det var såhär att idag så hade vår "klubb" bestämt att man kunde bestämma en tid så att man får hela ridhuset för sig själv och alltså hoppa lite själv. De var ungefär 13 hinder totalt alltså var den gjord som en tävlingsbana. 
 
Jag hoppade kl. 13.15 och det gick bra bara att jag slarva lite med halvhalterna. Annars kändes det bra med Polly när jag väl kom upp i de tempot hon ska gå i. Fanny gick också bra det blev bara att jag fick svänga in på en volt innan hindret för jag fick inte upp henne alls efter kombinationen. De är bara att jag ska komma upp och luta mig tillbaka och spänna magmusklerna, för det blir lätt hänt att jag lutar mig för mycket fram och därav springer hon snabbare & snabbare. Allt detta fick jag film på så om ni vill ha film på det är det bara att kommentera! Bloggar mer i morgon!
Vi hörs /felicia


aw fina bilder!! <3

2013-02-18 // 13:07:20

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback