Bästa Polly!

Hej! 
Sitter i soffan nu och har precis kollat klart på ponnyakuten! Visst var det ett lite roligt avsnitt idag? Förvånade mig verkligen att det skulle tävla i trav haha (på skoj). Upptateringen från mig har inte varit på topp pga av att jag varit i småland hela helgen och där finns det inte så bra internet och jag har helt enkelt inte tänkt på det. Men nu är det tillbaka till bra upptatering! 
 
Kom hem från Småland idag och så pass tidigt så jag kunde rida Polly iallafall! Hon var faktiskt otroligt fin idag! Red först fram lite trav och galopp sedan satt jag mig ner i traven och jobbade henne i båda varven på volter. När jag tyckte hon var fin där så tog jag galopp och i vänster varvet släppte hon verkligen och gick där nere jag ville ha henne! Så hon var super fin idag! Min fina Polly! Fanny hon blev riden av mamma idag och jag tror att dom red ut! 
 
I morgon så är det skola igen.. Tråkigt men sant, börjar kvart över 9 och slutar 3, men det är en lättnad att jag har sovmorgon haha! Har 2 prov denna veckan , lite jobbigt precis veckan efter lovet.. På tisdag har jag matteprov & på torsdag har jag religonsprov. Så det blir mycket plugg denna veckan så därför passar jag på att göra ett långt inlägg nu! Ni fick andledningen av att Cornelia inte har bloggat innan så jag hoppas ni förstår henne! Ni får ha det bra! Bloggar nog mer sen! 
Vi hörs/Felicia 


Fin bild! :D

Sv: Jo det är bra! Självdå? :) Kram!

2013-02-24 // 23:32:35

Kommentera inlägget här:

Alla har ett namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback